Diensten | Vormgeving

Onbegrensde fantasie, maximale resultaten

Jim Roses houdt met hart en ziel van grafische vormgeving. Het is de essentie van alle marketing materialen. Wanneer u een scherp bedrijfsverhaal heeft, dan is het zover. Pak de slingers en het vuurwerk, het is tijd voor grafische vormgeving. Deze dynamische wereld is een magische wereld vol kleuren, fonts en onbegrensde fantasie. Maar we beginnen bij het begin, het logo. Heeft u er wel eens aan gedacht om gewoon een nieuw logo te laten ontwerpen? Stelt u zich eens voor, wat u allemaal met een nieuw logo kunt. Van favicon op uw website tot lichtbord op uw bedrijfsgebouw.

Het belang van uw logo

Grafische vormgeving maar met name het logo is de visuele vertaling van uw bedrijfsidentiteit. Uw doelgroep krijgt altijd als eerste te maken met uw logo. U kunt zich daarom wel bedenken hoe belangrijk dit is. Een slecht logo (wat nog door de directeur is gemaakt) kan een goed bedrijfsverhaal om zeep helpen. Een sterk logo kan een bedrijf vertrouwen geven. Jim begint daarom altijd met logo onderzoek. Hij wil zeker weten of het logo nog wel van deze tijd is. Hij wil ook weten of het past binnen het spectrum van al uw andere visuele uitingen. Daarnaast moet het logo aansluiten bij uw bedrijfsfilosofie. Stel dat u roept, bedrijfsprocessen helderder te maken. Toch ziet uw logo er uit als een met de hand getekende Japanse legpuzzel. Dan klopt er iets niet, en dat is nog mild gezegd. Een logo is daarom niet alleen maar een kwestie van smaak, het is onzichtbare wetenschap.

logo ontwerp
logo ontwerp Jim Roses
Logo bureau Jim Roses

Moet het logo mooi zijn?

Een logo hoeft ook niet perse mooi te zijn. Mooi is een lastig begrip omdat dit met smaak te maken heeft. Wat er wel over kan worden gezegd, is dat een logo tijd nodig heeft. Bekijk bekende logo’s als die van National Geographic of de NS eens? Deze logo’s zijn niet perse gemaakt om zomaar mooi te zijn. Toch zijn ze uiterst succesvol omdat het de tijd en kansen heeft gekregen. Hierdoor heeft het logo kunnen “rijpen”. Een logo moet daarom vooral duurzaam worden ontworpen. Er worden namelijk hele bedrijfsstructuren rondom het logo gebouwd. Denk aan marketingmateriaal, billboards en zelfs hele gebouwen. Laat u daarom NOOIT verleiden tot een logo van zogenaamde online logo creators. Een logo is geen verzamelingen losstaande onderdelen die hier en daar bij elkaar kunnen worden geraapt. Een logo hoort altijd speciaal voor u, met de hand te zijn gemaakt.

Het logo uitbouwen

Van bedrijfskleding en brochures tot posters en flyers. Uw nieuwe logo komt overal in terug. Maar schrikt u nu al van het idee om bergen oud briefpapier en drukwerk door de shredder te zien glijden? Geen paniek, dit gaat ook gebeuren! Maar gelukkig is daar Jim Roses om dit verlies voor u op te vangen door u te helpen aan gloednieuwe grafische uitingen die minstens 500 jaar mee zullen gaan.

reclame vormgeving
grafische vormgeving by Jim Roses
Reclame Vormgeving
logo ontwerp door Jim Roses
reclame vormgeving by Jim Roses
logo en huisstijl ontwerp
huisstijl ontwerp
huisstijl bedrijfsidentiteit

Benieuwd wat Jim Roses voor u kan doen?

Neem contact op